Czym jest direct mailing?
Direct mailing to skuteczna forma marketingu bezpośredniego. Komunikaty w formie listu wykazują dużą skuteczność, wyróżniają reklamodawcę na tle innych i stanowią kreatywny sposób dotarcia bezpośrednio do konsumenta.
Zajmujemy się kompleksową obsługą Twojej kampanii. Projektujemy i wykonujemy różnego rodzaju produkty tj. listy sprzedażowe, oferty handlowe, foldery, zaproszenia, vouchery, ankiety.
Prowadzimy też kolportaż przygotowanych materiałów.
Możliwy jest m.in. nadruk na kopertach lub załączanie dodatkowych materiałów (ulotek, voucherów).
Skuteczność direct mailingu
Lata doświadczeń pozwoliły nam zebrać wiedzę na temat skuteczności różnych sposobów komunikowania się z klientem. Efektem jest oferta, zawierająca najlepsze cechy marketingu bezpośredniego, elegancka w formie i dająca duże możliwości personalizacji przekazu. Direct mailing jako forma reklamy ma wiele zalet:
Wszechstronność
Listy mogą zawierać nie tylko przekaz reklamowy, ale też np. kupon zniżkowy, gadżet, próbkę produktu, bon podarunkowy.
Możliwość personalizacji przekazu
W zależności od oczekiwanego efektu mailing może nawiązywać formą do zwykłego tradycyjnego listu, ale może też, dzięki doborowi eleganckich materiałów wysokiej jakości, prezentować usługi premium.
Zyskanie pełnej uwagi klienta
Większość ludzi wciąż przywiązuje wagę do tradycyjnej poczty, a podczas jej przeglądania dokładnie zapoznaje się z doręczonymi materiałami.
Europejczycy z pokolenia Y postrzegają treści drukowane jako wzbudzające większe zaufanie i bezpieczniejsze niż treści cyfrowe.
„Fizyczne” doświadczenie, związane z przesyłką Direct Mail generuje bardziej pozytywne skojarzenia z marką niż przekaz inernetowy.
Te cechy sprawiają, że direct mailing jest w wielu przypadkach skuteczniejszy niż e-mail marketing (często traktowany jako spam i usuwany bez czytania). Ma też zdecydowaną przewagę nad zwykłymi ulotkami i gazetkami, wrzucanymi do skrzynek pocztowych.
Kompleksowa obsługa
Direct mailing doskonale sprawdzi się przy promocji różnego typu usług i pozyskiwaniu nowych klientów. Jest skuteczny także w reklamie usług premium, przy kolportażu zaproszeń i limitowanych ofert.
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci dopasować formę reklamy do Twoich potrzeb i przygotować kompleksową kampanię mailingową.
Źródła danych:
Raport Sign-up.to 2014 – badania globalne
Analiza IPC, opublikowana w Direct Mail Guide 2016