Spójna kompleksowa identyfikacja wizualna i materiały reklamowe
Otrzymaliśmy zadanie stworzenia projektów logo dla trzech obszarów działalności Sollers (fundacja, liceum i przedszkole). Punktem wyjścia dla każdego projektu był rozwój jednostki, interpretowany na różne sposoby,
w zależności od zakresu działalności poszczególnej placówki.
Następnie przygotowaliśmy materiały reklamowe, dostosowane do charakteru placówki i funkcji, jaką owe materiały mają pełnić. Materiały dla przedszkola są bardziej kolorowe, ekspresyjne. Okleina witryn w wizualny sposób przedstawia idee i cele nauczania, jakie przyświecają założycielom.
Materiały dla liceum mają bardziej uporządkowaną formę, ale wciąż są pełne koloru i przyciągającą uwagę (dzięki temu będą widoczne we wnętrzach liceum, utrzymanych w nowoczesnej stylistyce z dominującymi szarościami).
Założenia projektu
Projekty tworzą wizualną całość poprzez zastosowanie spójnej kolorystyki, stylistyki oraz typografii.
Logo Fundacji Oświatowej Sollers
Luźne nawiązanie do kuli ziemskiej pozwala skojarzenia z nieograniczonymi możliwościami, jednak realnymi do osiągnięcia przy pomocy fundacji. Dłoń jest uniwersalnym symbolem współpracy, otwartości i możliwości sprawczych.
Znak dla Przedszkola Obieżyświat informuje odbiorców (rodziców) o ideach, oferowanych przez przedszkole – placówce dla dzieci ciekawych świata, otwartych na nowe doświadczenia.
Znak Liceum Ogólnokształcącego Sollers ukazuje nieszablonowe podejście placówki do nauczania i relacji z podopiecznymi. Przedstawia człowieka u progu dorosłości, którego placówka wspiera w poszukiwaniu indywidualnej drogi rozwoju.
Nasze zadania
Fundacja Oświatowa Sollers:
- projekt logo
Przedszkole Obieżyświat Cetrum Nauki Metodą Montessori:
- projekt logo
- ulotki i plakaty reklamowe – projekt i druk
- okleiny na witrynę przedszkola, baner na elewację – pomiary, projekty do druku i wizualizacje
Liceum Ogólnokształcące Sollers:
- projekt logo
- tablice informacyjne w budynku liceum
- ulotki reklamowe różnego typu i plakaty, dotyczące rekrutacji