Przygotowaliśmy dwie propozycje logo dla firmy z branży budowlanej (a dokładnie – zajmującej się wykończeniami eleganckich i ekskluzywnych pomieszczeń). Firma Rekonstruktor długo poszukiwała wykonawcy, który w projekcie logo odda charakter marki i jej wartości. Nasze propozycje spotkały się z uznaniem i pierwsza z nich jest obecnie w użyciu.
Pierwsza propozycja to logotyp. Czytelna nazwa firmy, podkreślone jedynie słowo „EKO” oraz litera O, przedstawiona jako dom.
Druga propozycja to logo, inspirowane blueprintem – charakterystyczną formą przedstawiania planów architektonicznych na światłoczułym niebieskim arkuszu. Nazwa firmy została wkomponowana w kształt domu, słowo „EKO” również w tej propozycji logo zostało wyróżnione.
Logo ma oddawać ekskluzywny, elegancki charakter marki. Powinno nieść kilka znaczeń (informacja o ekologii, o branży budowlanej), a jednocześnie być nieprzeładowane formalnie.